سفارش تبلیغ
صبا ویژن
fetne4.jpg
محکوم فتنه 88 در دولت11
سه شنبه 92/9/26 ساعت 12:17 صبح | نوشته ‌شده به دست reza | ( نظرات )
گزارش فارس از یک رویه مغایر اعتدال دولت
محکوم فتنه 88 مسئول انتصابات در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهانبخش خانجانی از اعضای حزب کارگزاران سازندگی و محکوم فتنه 88 را به صورت غیررسمی به عنوان مسئول انتصابات استانی این وزارتخانه برگزیده است.

 

خبرگزاری فارس: محکوم فتنه 88 مسئول انتصابات در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی فارس، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهانبخش خانجانی از اعضای حزب کارگزاران سازندگی و محکوم فتنه 88 را به عنوان مسئول انتصابات استان‌های این وزارتخانه برگزیده است.

با این حال این انتصاب بدون حکم رسمی از سوی جنتی بوده تا راه فرار از پاسخگویی برای این انتصاب مسئله‌دار را باز گذاشته باشند.

مشاهدات خبرنگار فارس نشان می‌دهد که خانجانی در دفتر وزارتی ارشاد در طبقه چهارم ساختمان ارشاد مستقر شده و تمام کسانی که احتمال پست گرفتن آنها در رده معاون وزیر، مدیرکل و سایر سمت‌های حساس در وزارت ارشاد باشد در ابتدا توسط این شخص مصاحبه خواهند شد و در صورت تایید وی مراحل بعدی گزینش را طی خواهند کرد.

گفتنی است جهانبخش خانجانی(نفر وسط با پیراهن صورتی) ، سخنگوی وزارت کشور در دوران اصلاحات در فتنه 88 به اتهام اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهور یاسلامی و تشویش اذهان عمومی محاکمه و به 6 سال حبس محکوم شده بود.

اعترافات خانجانی در دادگاه در قالب کتاب «نقش حزب کارگزان در فتنه 88» منتشر شده است. در این کتاب حکم بدوی و تجدیدنظر وی آمده است که به شرح ذیل ملاحظه می‌شود:

در خصوص اتهام آقای جهانبخش خانجانی فرزند قربانعلی، متولد 1345، فاقد سوء سابقه، متاهل، کارمند وزارت کشور، بازداشت موقت از 24/3/88، حسب کیفر خواست صادره دایر بر:

1. اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب به جرم علیه امنیت کشور (به صورت سازمان یافته، با انتشار اخبار و اعلامیه ی مجعول و با القاء شبهه ی تقلب در انتخابات و تحریک هواداران به اغتشاش).

2. فعالیت بلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران (از طریق مصاحبه های متعدد با سایت ها و خبرگزاری های مختلف).

3. تشویق اذهان عمومی از طریق نشر اکاذیب (با انتشار اخبار و گزارش های خلاف واقع در سایت خرداد نو).

4. توهین به برخی از مسئولین نظام

لذا با رعایت ماده 47 قانون مجازات اسلامی و مستندا به مواد 610 و 500 قانون مجازات اسلامی نامبرده را در مورد بند 1 (اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنیت) به تحمل پنج سال حبس و در مورد بند 2 . 3 (فعالیت تبلیغی علیه جمهوری اسلامی ایران و تشویش اذهان عمومی از طرق نشر اکاذیب) به تحمل یکسال حبس محکوم می گردد و پرونده در مورد اتهام ردیف 4 مفتوح است. ایام بازداشت به استناد تبصره ی ماده ی 295 قانون آیین دادرسی کیفری کسر و محاسبه گردد.

 

علی جنتی در مراسم عروسی پسر جهانبخش خانجانی در مهر 92

 رای دادگاه تجدیدنظر در خصوص جهانبخش خانجانی نیز به شرح ذیل است:

در خصوص اعتراض و تجدید نظر خواهی جهانبخش خانجانی با وکالت آقای سید محمود علیزاده طباطبایی از دادنامه ی شماره ی 1085 مورخه ی 3/11/88 صادره از شعبه ی 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران که به موجب آن نامبرده به اتهام موضوع ماده ی 610 ق.م.ا به پنج سال حبس و به اتهام موضوع ماده ی 500 به تحمل یک سال جبس محکومیت یافته است. با ملاحظه ی محتویات پرونده و لایحه ی اعتراضیه ی وکیل تجدید نظر خواه و اینکه از ناحیه ی ایشان ایراد و اشکال موجه و موثری که مطابق شقوق مندرج در ماده ی 240 قانون دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور کیفری سبب بی اعتباری و در نتیجه نقص دادنامه ی صادره و رسیدگی بیشتر را فراهم نماید، ارائه نگردیده است. عمده ی مطالب آورده شده و لایحه ی اعتراضیه تکرار مطالب بدو.ی است؛ لکن با لحاظ اقدامات انجام شده از سوی تجدیدنظر خواه و بررسی گزارش های تنظیم شده عمل وی از مصادیق بارز تعدد معنوی جرم و مشمول ماده ی 47 از ق.م.ا است لذا با حذف عنوان و مجازات ماده ی 500 و به استناد تبصره ی 4 از ماده ی 22 اصلاح قانون تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب مصوب 1381، النهایه مستندا به بند الف از ماده ی 257 قانون مارالذکر ضمن رد تجدید نظر خواهی به عمل آمده، دادنامه ی معترض عنه را با اصلاح صورت گرفته تایید می نماید. رای صادره به استناد ماده ی 248 همین قانون قطعی است.

حال با توجه به مواضع تند این شخص در دوران اصلاحات و محکومیت وی در فتنه 88، این انتصاب قطعا مغایر با شعار اعتدالی است که از سوی دولت و سایر بخش‌های آن تاکنون سر داده شده است. آیا اعتدال بر مسند قراردادن شخصی است که به دلیل اقدام علیه امنیت ملی محکوم شده و حال این شخص در مسندی حساس برای مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم‌گیری و ادعای صلاحیت می‌کند.

فارس نیوز

 



برچسب‌ها: حامیان فتنه گران

حمایت بی بی از سران فتنه گر
سه شنبه 92/9/26 ساعت 12:0 صبح | نوشته ‌شده به دست reza | ( نظرات )
توهم فانتزی نخست‌وزیر اسرائیل از شلوار جین به گلوله‌باران مردم در ایران کشیده شد

حمایت بی‌بی از سران فتنه/نتانیاهو: مردم ایران در خیابان‌ها هدف گلوله قرار می‌گیرند/ بعد از رئیس جمهور شدن روحانی 300 ایرانی اعدام شده‌اند

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی در سخنرانی که از طریق ویدئو کنفرانس انجام داد، بار دیگر تداوم فشارها علیه ایران را خواستار شده و گفته است ایران به نیازی به غنی‌سازی ندارد.

خبرگزاری فارس: حمایت بی‌بی از سران فتنه/نتانیاهو: مردم ایران در خیابان‌ها هدف گلوله قرار می‌گیرند/ بعد از رئیس جمهور شدن روحانی 300 ایرانی اعدام شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز گذشته در سخنرانی که از بیت‌المقدس و با ویدئو کنفرانس برای نشست اتحادیه اصلاح یهودیت انجام می‌شد، مانند همیشه بخش زیادی از اظهارات خود را به ایران اختصاص داد.

وی با تکرار این ادعا که ایران برای برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز به غنی‌سازی داخلی و نیروگاه آب سنگین نیاز ندارد، گفت تهران قصد دارد به توان هدف قرار دادن اروپا و آمریکا دست یابد.

در حالی که رژیم صهیونیستی چند صد کلاهک هسته‌ای دارد، نخست‌وزیر این رژیم‌ در بخشی از این سخنرانی با تکرار ادعای تلاش ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای، گفت: به همین دلیل است که سران ایران بر غنی‌سازی داخلی اورانیوم پافشاری می‌کنند. انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای به غنی‌سازی داخلی اورانیوم نیازی ندارد، اما آن‌ها به همان دلیل بر آن اصرار می‌کنند. به همین دلیل است که ایران دارد یک رآکتور آب سنگین در اراک می‌سازد. این رآکتور می‌تواند پلوتونیوم تولید کند و یک منبع تازه برای سوخت تسلیحات هسته‌ای است. شما به جز برای تسلیحات اتمی به پلوتونیوم نیاز ندارید. به همین دلیل هم هست که ایران به دنبال ساخت موشک‌های قاره‌پیماست. آن‌ها این موشک‌ها را برای ارسال ایزوتوپ‌های پزشکی به بیماران ایرانی در فضا نمی‌خواهند. آن‌ها موشک قاره‌پیما می‌سازند دقیقا به خاطر همان هدفی که موشک‌های قاره‌پیما ساخته می‌شود، یعنی حمل کلاهک‌های اتمی.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که ایران بارها هدف از ساخت نیروگاه اراک را اعلام کرده، اما رژیم‌صهیونیستی همچنان در تلاش است تا با فضاسازی های خود از ساخت این نیروگاه جلوگیری کند. صهیونیست‌ها همچنین اخیرا با مطرح کردن موضوع برنامه موشکی، به دنبال افزودن قیدهای جدید در توافق هسته‌ای نهایی با ایران هستند. هفته قبل گزارشی منتشر شد مبنی بر تلاش گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا برای مشروط کردن توافق نهایی با ایران، به محدود شدن برنامه‌های موشکی تهران.

نتانیاهو در سخنرانی خود همچنین مدعی شده است که ایران به دنبال آن است که به نقطه‌ای برسد که در آن بتواند در عرض حدود یک ماه مقدمات حمله اتمی «علیه اسرائیل، علیه اروپا یا علیه اتحادیه اروپا» را فراهم کند. وی افزود: این چیزی است که همه ما باید آن را متوقف کنیم.

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی در ادامه مدعی شده است که او هم نظیر «باراک اوباما» دستیابی به توافق از راه‌های مسالمت‌آمیز را ترجیح می‌دهد. وی دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را موجب به خطر افتادن صلح و امنیت منطقه و تمام جهان دانسته است.

وی سپس به منوال چند ماهه اخیر خود، این بار طی اظهاراتی مضحک نظام ایران را به فریبکاری متهم کرده و با توهین به مردم و رئیس جمهور ایران گفته است: ما نباید در مورد رژیم ایران دچار توهم شویم، حتی اگر آن‌ها فردی اغواگر را سر کار آورده باشند.

وی با حمایت تمام قد از سران فتنه و توهین به رای مردم ایران مدعی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 88 شد و گفت: ما 4 سال قبل چهره واقعی رژیم را دیدیم، وقتی که آن‌ها پیروز انتخابات را حبس کردند. می‌دانید که، آن‌ها در آمارها دست بردند، میلیون‌ها رأی را دزدیدند و رهبری که انتخابات را برده بود، هنوز هم در حبس خانگی به سر می‌برد. فکر می‌کنم او یکی از خوش‌شانس‌ها بود، چراکه دیگران که جرات کردند با رژیم مخالفت کنند، الان در زندان‌های بدنام ایران، پژمرده‌اند.

هنوز مدت زمان زیادی از اظهارات نتانیاهو درباره ممنوعیت پوشیدن شلوار جین توسط جوانان ایرانی نگذشته است که وی بار دیگر خود را سوژه خنده افکار عمومی آشنا با ایران می‌کند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی این بار در اظهاراتی عجیب گفت: هنوز هم بقیه در نیمه‌های شب (در ایران) ناپدید می‌شوند، یا در خیابان هدف گلوله قرار می‌گیرند یا با جرثقیل‌های ساختمانی دار زده می‌شوند.

وی در حمایت از مجرمان محکوم یا قاچاقچیان مواد مخدر به این موضوع هم جنبه سیاسی داد و گفت: آن‌ها این افراد را روی جرثقیل‌های ساختمانی و در میدان‌های شهر دار می‌زنند. از وقتی رئیس‌جمهور روحانی در ماه اوت در دفترش مستقر شد، ایران بیش از 300 نفر را اعدام کرده است.

نتانیاهو در ادامه ایران را به حمایت از تروریسم و تلاش برای بی‌ثبات کردن منطقه متهم کرده و گفته است جامعه بین‌الملل نباید رویکردهای تازه ایران را باور کرده و با این کشور نظیر دیگر کشورهای دنیا برخورد کند.

وی افزود: ماه قبل، همان روزی که مذاکرات با ایالات متحده آغاز شد، رهبر عالی ایران برای ده‌ها هزار نفر از هواداران رژیم که «مرگ بر آمریکا» می‌گفتند، سخنرانی کرد. بسیاری از آن‌ها بعد از «مرگ بر آمریکا»، شعار «مرگ بر اسرائیل» را هم می‌گفتند. یک روز دیگر نماینده آن‌ها در سازمان ملل گفت کشوری به نام اسرائیل وجود ندارد. ما نباید اجازه دهیم خطرناک‌ترین رژیم دنیا به خطرناک‌ترین سلاح دنیا دست پیدا کند.

نتانیاهو با بیان این ادعا که راهکار صلح‌آمیز را برای پایان دادن به مناقشه هسته‌ای ایران ترجیح می‌دهد، گفته است تنها راه رسیدن به یک راهکار صلح‌آمیز، تداوم فشارها بر ایران است. وی گفته است باید با تداوم و افزایش تحریم‌ها، ایران را به «اسقاط زیرساخت‌های برنامه هسته‌ای نظامی» مجبور کرد.

وی عمل به قطعنامه‌های شورای امنیت را راهکار پایان مناقشه هسته‌ای ایران دانسته و گفته است: ایران باید تمام فعالیت‌های غنی‌سازی را متوقف کند؛ ایران باید ذخایر اورانیوم غنی‌شده خود را از بین ببرد؛ ایران باید زیرساخت‌های غنی‌سازی هسته‌ای را از طریق تعطیل کردن تاسیسات زیرزمینی و خلاص شدن از شر سانتریفیوژها، از بین ببرد؛ ایران باید رآکتور آب سنگین خود را که به آن‌ها امکان تولید پلوتونیوم را می‌دهد، از بین ببرد؛ خلاصه، باید تلاش ایران برای رسیدن به توان ساخت تسلیحات هسته‌ای را متوقف کرد.

نتانیاهو بر لزوم وجود یک تهدید نظامی معتبر تاکید کرده و گفته است کاهش فشارها علیه ایران، احتمال دستیابی به توافق هسته‌ای را کاهش می‌دهد.

وی در پایان گفته است: بنابراین، می‌توان ایران را متوقف کرد، باید متوقف کرد و تلاش‌ها برای متوقف کردن این کشور باید از طریق مسالمت‌آمیز افزایش و گسترش مورد نیاز فشارها و فشارهای اقتصادی علیه ایران، انجام شود.

نکته جالب درباره اظهارات نتانیاهو این است که وی درباره خلع کشوری که هنوز حتی تصمیم برای ساخت بمب اتمی نگرفته است، سخن می‌راند، ولی کوچکترین اشاره‌ای به کلاهک‌های اتمی اسرائیل نمی‌کند که امنیت منطقه را به مخاطره انداخته است.

فارس نیوز




برچسب‌ها: حامیان فتنه گران

فتنه در قرآن
شنبه 92/9/23 ساعت 8:48 عصر | نوشته ‌شده به دست reza | ( نظرات )

بسم الله الرحمن الرحیم

4-  یوْمَ هُمْ عَلَى النَّارِ یفْتَنُونَ (الذاریات/13)

« روزی است که همین خراصان در آتش گداخته می شوند. »


فتنه و راه نجات از آن از دیدگاه امیرالمومنین علی علیه السلام ص 15

*************************


معنای خراص در تفسیر نمونه:

(خراص ) از ماده (خرص ) (بر وزن درس ) در اصل به معنى هر سخنى است که از روى گمان و تخمین گفته شود، و از آنجا که چنین سخنانى غالبا دروغ از آب در مى آید این واژه به معنى دروغ نیز به کار رفته است . به این ترتیب (خراصون ) کسانى هستند که حرفهاى بى پایه و بى سر و ته مى زنند و منظور در اینجا - به قرینه آیات بعد - آنهائى هستند که درباره قیامت با سخنان بى پایه و دور از منطق قضاوت کنند.
ولى به هر صورت این جمله به صورت نفرین است بر آنها، نفرینى که نشان مى دهد آنها موجوداتى هستند شایسته مرگ و نابودى و آنچنانند که (عدمشان به ز وجود). ... به این ترتیب منظور از خراصون کسانى است که غرق جهل و نادانى خویشند، و براى فرار از زیر بار حق هر روز بهانه و سخن بى اساسى را عنوان مى کنند.



برچسب‌ها: فتنه در قرآن

دیدار با فعالان فتنه
شنبه 92/9/23 ساعت 12:58 عصر | نوشته ‌شده به دست reza | ( نظرات )
آصفری در گفت‌وگو با فارس:
دستگاهای اطلاعاتی و مجلس پاسخگوی دیدار هیئت اروپایی با فعالان فتنه باشند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن انتقاد شدید از دیدار هیئت پارلمانی اروپا با 2 تن از فعالان فتنه گفت: وزارت اطلاعات و مجلس پاسخگوی این دیدار باشند.

خبرگزاری فارس: دستگاهای اطلاعاتی و مجلس پاسخگوی دیدار هیئت اروپایی با فعالان فتنه باشند


محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در واکنش به دیدار هیئت پارلمانی اروپا با جعفر پناهی و نسرین ستوده 2 تن از فعالین و زندانیان فتنه گفت: بسیار متأسفم که یک هیئت پارلمانی از اروپا که قرار است برای بحث‌های مرتبط با پارلمان و گسترش روابط به تهران سفر کند، با این دو فرد ملاقات کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با گلایه شدید نسبت به این دیدار تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی و حتی مجلس هم باید پاسخگوی این موضوع باشند.

آصفری با بیان اینکه اروپایی‌ها هیچگاه دلشان برای ملت ایران نمی‌سوزد، اظهار داشت: اگر پارلمان اروپا دلسوز مردم است بهتر است در ابتدا به فکر مردم فرانسه، انگلیس و سایر کشورهای اروپایی باشد که از بی‌قانونی در کشورهای خود رنج می‌برند.

وی با طرح این پرسش که چه افرادی هماهنگی‌های لازم برای این دیدار را انجام داده‌اند، گفت: باید وزارت اطلاعات و دادگستری نسبت به این مسئله پاسخگو باشند که البته مجلس شورای اسلامی به صورت جدی این مسئله را بررسی می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: برای ما سؤال است که در هفته تعطیل مجلس از این هیئت پارلمانی برای حضور در تهران دعوت به عمل آمده است.

منبع: فارس نیوز




برچسب‌ها: حامیان فتنه گران

فعالان فتنه
شنبه 92/9/23 ساعت 12:48 عصر | نوشته ‌شده به دست reza | ( نظرات )
دیدار هیئت پارلمانی اروپا با فعالان فتنه در سفارت یونان

مدیرکل تشریفات مجلس اعلام کرد دیدار هیئت پارلمانی اروپا با جعفر پناهی و نسرین ستوده روز گذشته در محل سفارت یونان انجام شده است.

 

خبرگزاری فارس: دیدار هیئت پارلمانی اروپا با فعالان فتنه در سفارت یونان


سیدمحمد یثربی مدیرکل تشریفات مجلس شورای اسلامی در  گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اعلام کرد: دیدار هیئت پارلمانی اروپا با جعفر پناهی و نسرین ستوده (2 تن از فعالان فتنه 88) روز گذشته در محل سفارت یونان در تهران انجام شده است.

وی همچنین گفت: تشریفات مجلس هیچ‌گونه اطلاعی از اینکه چه کسی مجوز چنین دیداری را صادر کرده، ندارد و ما فقط برنامه‌های هیئت پارلمانی اروپا در سفر به تهران را تنظیم کردیم و اینکه هیئت پارلمانی اروپا با نسرین ستوده و جعفر پناهی دیدار داشته باشد یا نداشته باشد، ما دخیل نبودیم.

منبع: فارس نیوز

 



برچسب‌ها: حامیان فتنه گران

موجب شرمندگی است
جمعه 92/9/22 ساعت 7:27 عصر | نوشته ‌شده به دست reza | ( نظرات )

 

نقوی در گفت‌وگو با فارس:
سوءتفاهم خواندن فتنه 88 موجب شرمندگی است/ رفع حصر فتنه‌گران ارتباطی به روحانی ندارد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه فتنه 88 قابل بخشش و گذشت نیست، گفت: رفع حصر فتنه‌گران ارتباطی به رئیس‌جمهور ندارد و سوءتفاهم خواندن فتنه 88 موجب شرمندگی است.

خبرگزاری فارس: سوءتفاهم خواندن فتنه 88 موجب شرمندگی است/ رفع حصر فتنه‌گران ارتباطی به روحانی ندارد

 

سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس با اشاره به نامه 9 نفر از اصلاح‌طلبان به رئیس‌جمهور برای رفع حصر سران فتنه، اظهار داشت: ماهیت اقدامات فتنه‌گران «مجرمانه» است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند افرادی که فتنه 88 را ایجاد کردند و بازیگر فتنه بودند، مجرم هستند، چون اتهاماتی بی‌اساس را به نظام جمهوری اسلامی زدند و چهره و اعتبار نظام جمهوری اسلامی ایران را در اذهان عمومی خدشه‌دار کردند.

وی با بیان اینکه مجرم طبق قانون باید برای محاکمه و مجازات به قوه قضاییه سپرده شود، تأکید کرد: رفع حصر فتنه‌گران ارتباطی با دولت و رئیس‌جمهور ندارد، بلکه قوه قضاییه باید برای فتنه‌گران تعیین و تکلیف کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تصریح کرد: فتنه 88 خسارات جبران‌ناپذیری را به جمهوری اسلامی وارد و یکی از زیبا‌ترین جلوه‌های مردم سالاری دینی را خدشه‌دار کرد، این خسارت به جهت عمق و ماهیت فتنه، قابل بخشش و گذشت نیست.

وی افزود: از سوی دیگر فتنه 88 اموال عمومی مردم را از بین برد و جان افراد بی‌گناهی را گرفت و ماه‌ها فضای کشور را دچار تنش و آشوب کرد، این موارد، مسائلی نیست که بتوان به سادگی از آنها عبور کرد.

نقوی همچنین گفت: در هر کشور دیگری این اتفاقات می‌افتاد، بانیان و مسببین آن تاکنون 10 بار اعدام شده بودند، جمهوری اسلامی ایران بسیار با این موضوع با رأفت اسلامی برخورد کرده و به نظرم باید همان زمان فتنه‌گران محاکمه و مجازات می‌شدند و خون‌بهای افرادی را می‌دادند که از دو طرف، جان‌شان را از دست داده بودند.

وی در پایان با اشاره به سوءتفاهم خواندن فتنه 88 در نامه مذکور، متذکر شد: فتنه 88 نه تنها خیانت محسوب می‌شود، بلکه یک فتنه جنایت‌کارانه است و مسببین آن باید پاسخگوی خون انسان‌ها باشند، بنابراین چگونه این افراد این حادثه بزرگ را یک سوءتفاهم تلقی می‌کنند؟ اینگونه سخن گفتن بسیار باعث شرمندگی است.

منبع: فارس نیوز

 




اعتراف محکوم امنیتی فتنه 88
جمعه 92/9/22 ساعت 12:54 صبح | نوشته ‌شده به دست reza | ( نظرات )

 

مسعود باستانی: دیگر پالس امیدبخشی از مردم دریافت نمی‌کنم/ در مقابل روحانی هم سکوت نمی کنیم
محکوم امنیتی فتنه 88 می گوید: یادم است در زندان یکی به من می گفت جنبش سبز چی شد؟ من گفتم این تعبیر که به انسداد کامل رسیدیم معنی واقعی خود را پیدا کرد .

به گزارش خبرنگار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،مسعود باستانی که خبرنگار روزنامه ها و رسانه‌هایی چون شرق ، جمهوریت و کارگزاران بوده در جریان فتنه 88 بازداشت و توسط مراجع قضایی محکوم شده است.
  اخیرا وی در زمانی که به مرخصی آمده تلخی مشاهداتش را در مقابل این سوال خبرنگار روز آنلاین که  جامعه و مردم و نوع برخوردها با خودت را چطور دیدی؟ این گونه شرح می دهد:" مهم ترین دردی که می کشم این است که یک بخش زیادی دیگر دغدغه هایی را که ما به خاطر آنها در زندان هستیم فراموش کرده اند. میخواهم با این استعاره پاسخ بدهم که اگر چه روزگار، روزگار رنگ بنفش است اما ما هنوز سبز رنگیم. متاسفانه دیدم که بی اعتنایی به مطالباتی که 88 مطرح شد زیاد است. اتفاق دیگری که افتاده این است که مردم نسبت به نقش اصلی که باید ایفا کنند بی تفاوت شده اند. من در بین مردم حتی فراموشی هم دیدم. توی تاکسی نشستم و راجع به میرحسین موسوی ( یکی از سران فتنه ) صحبت کردم.راننده تاکسی گفت موسوی مگر الان خارج نیست؟ "



این خبرنگار روزنامه های زنجیره ای سپس با اشاره به مشکلات و فاصله ای که براثر تفکر غلطش حتی با خانواده اش نیز پیدا کرده اشاره کرده و می گوید : "توی همین مرخصی ها توی خانه وقتی با هم صحبت می کنیم از هم می پرسیم حالا این که گفتی شوخی بود یا جدی؟ ما لحن همدیگر را فراموش کرده ایم و هنوز که هنوز است درست نتوانسته ایم با هم دیالوگ داشته باشیم؛دیالوگ به عنوان اولین ابزار رابطه انسانی چه برسد به رابطه زن و شوهری یا در واقع رابطه همسری که خیلی باید عمق ارتباطش بیشتر شود. خیلی تلخ است. گاهی احساسات ام را گم میکنم. این همان (خانم م) است که من در ذهنم داشتم یا همسر من تغییر کرده دراین مدت؟ فضای زندگی اش تغییر کرده، شاید ملاک و معیارهایش عوض شده. آیا ما می توانیم همدیگر را پیدا کنیم؟ 

وی در بخش دیگری از این گفتگو می گوید:  یادم است در زندان یکی به من می گفت جنبش سبز چی شد؟ من گفتم این تعبیر که به انسداد کامل رسیدیم معنی واقعی خود را پیدا کرد .

وی همچنین در پاسخ سوال خبرنگار سایت ضد انقلابی روز آنلاین حال و هوای دیگر همکارانش در فتنه 88 و مطالبات غیرقانونی شان بعد از انتخابات 92 را اینگونه شرح می دهد : "  واقعیت این است که بعد از یک دوره ای، زندان فرسایشی می شود و انگیزه های اصلی و فعالیت های اصلی را دچار یک نوع فرسایش می کند. بخصوص وقتی که پالس امید بخشی از مردم دریافت نکنید و ببینید مردم دوباره به خانه های شان برگشتند، یا اینکه احساس کنید شهروندان نقشی را که وظیفه دارند انجام نمی دهند. در سال 92 ما فکر نمی کردیم که فضای انتخاباتی به این شکل شود.
وی در ادامه می نویسد : " بعد از اعلام نتایج یک موجی از امیدواری در ماها ( فتنه گران )  ایجاد شد...  این امیدی که ایجاد شد باعث شد آن تبعات فرسایشی شدن زندان تا حدودی از بین برود اما اگر احساس کنیم که تغییرات، از جنس واقعی نیست یا صرفا کوتاه مدت یا غیرقابل باور است خب خیلی به ما لطمه می زند. ما همچنان منتظریم تغییرات کیفی و عمیق را در بدنه حکمرانی در ایران ببینم.
اما یادمان باشد که به مهندس میرحسین موسوی هم چک سفید امضا ندادیم که حالا جلو آقای روحانی سکوت کنیم

این اظهارات که مدتی است از زبان دیگر همکاران وی در فتنه 88 از جمله محکومین امنیتی چون : عیسی سحر خیز و مهدی خزعلی و ... با حمایت و پشتیبانی دستگاههای امنیتی رسانه ای غرب  از جمله صدای امریکا و بی بی سی نیز مطرح می شود در حالی است که مسعود باستانی خود در ابتدای اظهاراتش جواب این ابهاماتش را با مشاهده بی اعتنایی و طرد شدن از سوی مردم داده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

 



برچسب‌ها: حامیان فتنه گران

عذرخواهی کنید
پنج شنبه 92/9/21 ساعت 1:17 عصر | نوشته ‌شده به دست reza | ( نظرات )

حجت‌الاسلام خرسند در گفت‌و‌گو با فارس:
فتنه‌گران می‌خواهند فتنه 88 را وارونه جلوه دهند/ به جای واژه‌سازی عذرخواهی کنید

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در واکنش به نامه 9 تن از اصلاح طلبان به رئیس جمهور گفت: 8 ماه کشور را دچار بحران و به مقدسات مذهبی و دینی توهین کردید، اسم این را می‌گذارید سوءتفاهم؟

خبرگزاری فارس: فتنه‌گران می‌خواهند فتنه 88 را وارونه جلوه دهند/ به جای واژه‌سازی عذرخواهی کنید

 

حجت‌الاسلام محمد خرسند عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به نامه 9 تن از اصلاح‌طلبان به روحانی برای «پایان دادن به سوء تفاهمات فتنه 88»، اظهار داشت: فتنه سال 88 یک خیانت آشکار و بزرگ به نظام مقدس اسلامی بود.

وی اضافه کرد: اظهار اینگونه موضع‌گیری‌ها نشان می‌دهد که برخی‌ها در فتنه تعمد دارند چرا که اگر تعمد نداشتند با مشخص شدن زوایای فتنه و گذشت چند سال از آن، به جای طلبکار شدن و واژه‌سازی کردن باید عذرخواهی و قول جبران بدهند.

حجت‌الاسلام خرسند با طرح این پرسش که آیا کسی برای یک سوء تفاهم نظم یک کشور را بهم می‌ریزد، تصریح کرد: 8 ماه کشور را دچار بحران کرده و به مقدسات مذهبی و دینی توهین کردید، حالا اسم این را می‌گذارید سوء تفاهم؟

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: در سال 88 فتنه‌گران مساجد را آتش زدند، عکس امام(ره) را پاره کردند و در روز عاشورا به مقدسات میلیون‌ها عزادار توهین کردند. کجای دنیا نام این خیانت‌ها را سوء‌تفاهم می‌گذارند؟

وی با تأکید بر اینکه آغوش نظام جمهوری اسلامی برای همه باز است، گفت: این آغوش باز است اما به شرطی که فتنه‌گران عذرخواهی کنند و درصدد جبران برآیند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اظهار سوء تفاهم از سوی فتنه‌گران را نوعی فرار از پاسخگویی قلمداد و خاطرنشان کرد: بهتر است لجبازی کنار گذاشته شود چرا که همین لجبازی و منیت‌ها بود که سبب شد شخصیت‌های بزرگی مقابل حضرت علی (ع) بایستند و فتنه جمل، صفین و خوارج نهروان را راه بیندازند.

حجت‌الاسلام خرسند تأکید کرد: فتنه‌گران امروز به جای پذیرفتن واقعیات، مایلند که فتنه 88 را وارونه جلوه دهند و به مظلوم‌نمایی روی بیاورند.

وی ادامه داد: فتنه‌گران تا مدتی پیش در برخی از محافل خود بر اشتباه انجام داده شده در فتنه 88 اقرار داشتند اما حالا که بوی قدرت به مشامشان رسیده است می‌گویند سوءتفاهم شده است.

فارس نیوز



برچسب‌ها: خبرها

اصلاحطلبان روحانی را تحت فشار قرار ندهند
پنج شنبه 92/9/21 ساعت 1:15 عصر | نوشته ‌شده به دست reza | ( نظرات )

مقدم در گفت‌و‌گو با فارس:
سو‌ء‌‌تفاهمی در فتنه 88 وجود نداشت

مدیر مسئول روزنامه جام جم گفت: اصلاح طلبان دولت روحانی را تحت فشار قرار ندهند چون رفع حصر از اختیار دولت نیست و این فشارها سبب آسیب دیدن دولت در میان بسیاری از اقشار جامعه می‌شود.

خبرگزاری فارس: سو‌ء‌‌تفاهمی در فتنه 88 وجود نداشت/ اصلاح‌طلبان روحانی را تحت فشار قرار ندهند

 

بیژن مقدم مدیر مسئول روزنامه جام جم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس در واکنش به نامه سرگشاده 9 تن از اصلاح‌طلبان به حسن روحانی برای «پایان دادن به سوء تفاهمات 88»، اظهار داشت: در فتنه سال 88 سوءتفاهمی وجود نداشت که عده‌ای امروز بر روی آن تاکید می‌کنند.

وی با بیان اینکه به فرض وجود این موضوع، این امر قطعا از جانب مسئولان جمهوری و دست‌اندرکاران انتخاب نبوده است، گفت: این مسایل از جانب جریانات و افراد وابسته به جناح اصلاح‌طلب صورت گرفته است بنابراین باید صراحتاً به اشتباه خود اقرار کنند.

مدیر مسئول روزنامه جام جم خاطرنشان کرد: فتنه 88 با کلید واژه تقلب شروع شد و یک عده فکر کردند پیروز انتخابات هستند و نظام نتیجه را تغییر داده است، بنابراین اگر منظورشان از سوء‌تفاهم این است پس تا دیر نشده از نظام و مردم عذرخواهی کنند.

مقدم تاکید کرد: افرادی که فتنه 88 را ایجاد و به نظام خسارت وارد کردند از اشتباه خود عذرخواهی کنند چرا که نظام نیز تناسب با آن برخورد و تصمیم‌گیری می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان دولت روحانی را تحت فشار قرار ندهند چون رفع حصر از اختیار دولت نیست و این فشارها سبب آسیب دیدن دولت در میان بسیاری از اقشار جامعه می‌شود.

فارس نیوز



برچسب‌ها: خبرها

چرا مفسد فی الارض هستند؟
چهارشنبه 92/9/20 ساعت 11:25 عصر | نوشته ‌شده به دست reza | ( نظرات )

 

نقد عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به صحبت‌های مطهری
چرا سران فتنه مفسد فی‌الارض محسوب می‌شوند

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در یادداشتی مفصل به نقد صحبت‌های اخیر علی مطهری در خصوص چرایی حصر خانگی سران فتنه پرداخت و دلایلی را مبنی بر مفسد فی‌الارض بودن موسوی و کروبی مطرح کرد.

خبرگزاری فارس: چرا سران فتنه مفسد فی‌الارض محسوب می‌شوند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمد‌علی اسدی‌نسب در نقد خود به سخنان اخیر علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته، نوشته است: آقای مطهری متأسفانه چندی است که رویه عوام‌فریبی را در پیش گرفته است. یکی از مصادیق آن، نوشته مورخ 2/9/92 ایشان درباره بیانات خالصانه و شجاعانه آیت‌الله جنتی است.

آقای مطهری پیرامون برخی از سخنان آیت‌الله جنتی در سایت‌های اصلاح‌طلبان اعتراض‌هایی ارائه کردند و چون برخی از جوانان پاک و بی‌اطلاع از برخی مسائل ممکن است مورد تأثیر این فرد قرار گیرند، به ویژه با عنایت به شخصیت کم‌نظیر پدر ایشان حضرت آیت‌الله شهید مطهری، بر آن شدم چند جمله‌ای پیرامون افاضات ایشان عرایضی داشته باشم.

1. شما نوشته‌اید: جناب آقای جنتی، امام جمعه موقت تهران بار دیگر افاضاتی درباره فتنه سال 88 کردند و مانند همیشه بر طبل تفرقه و خشونت و افراط کوبیدند. خلاصه حرف ایشان این است که آقایان موسوی و کروبی محارب و مفسد فی‌الارض هستند و مجازات آنها اعدام است و نظام خیلی منت بر سر اینها گذاشته که به جای اعدام آنها را حصر خانگی کرده است.اساس این استدلال باطل است چون محاربه مطابق ماده 277 قانون مجازات اسلامی عبارت است از «کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا به قصد ارعاب آنها به نحوی که موجب ناامنی در محیط شود.»

نقد: اولا چرا فقط برای اینکه بتوانید خود را در پاسخ دادن راحت کنید فقط از محاربه سخن می‌گویید ایشان مفسد فی‌الارض را هم ذکر کرده‌اند؟

ثانیا: مگر آقای جنتی گفته‌اند علت مفسد بودن و در نتیجه مستحق اعدام شدن، صرف اعتراض است؟ مگر پس از اعتراض این دو نفر، خود آقای جنتی همراه بقیه اعضای شورای نگهبان به اعتراض آنان رسیدگی نکردند؟ مگر به سبب اعتراض نامبردگان برخی از صندوق‌ها مجددا بازشماری نشدند؟

ثالثا: عین ماده 286 قانون جدید مجازات‌های اسلامی چنین آمده است: هرکس 1. به طور گسترده مرتکب جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد 2.جرائم علیه امنیت داخلی یا خارجی کشور 3 . نشر اکاذیب، اخلال در نظام اقتصادی کشور، احراق، تخریب، پخش مواد سمی و میکروبی و خطرناک 4 .دایرکردن مراکز فساد و فحشا یا معاونت در آنها به گونه‌ای که موجب اختلال شدید در نظم عمومی کشور، نا‌امنی یا ورود خسارت عمده به تمامیت جسمانی افراد یا اموال عمومی و خصوصی و یا سبب اشاعه فساد یا فحشا در حد وسیع گردد مفسد فی الارض محسوب و به اعدام محکوم می‌شود.

حال پرسش این است که آقای موسوی و کروبی نشر اکاذیب کردند یا نه؟ آنان با نشر اکاذیب خود و ادعای تقلب در مهمترین انتخابات در کشور اختلال حاصل نمودند یا خیر؟ آنان با عمل و گفتار خود مرتکب جریمه علیه امنیت کشور شدند یا خیر؟

جناب آقای مطهری همه حتی عوام می‌دانند علت استحقاق چنین مجازاتی برای این دو نفر عدم تمکین به قانون و دعوت مردم به شورش خیابانی بوده است نه صرف اعتراض به نتیجه یک انتخاب. مگر در گذشته اعتراض نبود آیا آنان را مفسدفی‌الارض نامیدند؟ مگر همین آقای جنتی نیز در انتخابات گذشته ریاست نداشتند مگر همین آقای محسن رضایی اعتراض نکرد آیا او را مفسد‌فی‌الارض نامیدند؟

2. آقای مطهری شما گفته‌اید: اصل بیست و هفتم قانون اساسی ما اعتراض و حتی راهپیمایی برای بیان اعتراض را به رسمیت شناخته است. آقایان موسوی و کروبی به نتیجه انتخابات سال 88 معترض بوده و آن انتخابات را از اساس باطل می‌دانستند و دلایل متعدد خود را نیز به مرجع قانونی ارائه کردند و البته هیچ امیدی هم به قضاوت و داوری عادلانه مرجعی که اکثر اعضای آن از جمله آقای جنتی از چند ماه قبل از انتخابات حمایت خود را از آقای احمدی‌نژاد اعلام کرده بودند، نداشتند.

در پاسخ چند مطلب را یادآور می‌شوم:

یک. شما گفته‌اید آن انتخابات از اساس باطل بوده (البته بیان شما طوری است که گویا شما هم همانند آن دو نفر در صورتی که به نفع شما نباشد اساس انتخابات جمهوری اسلامی را باطل می‏دانید) حال پرسش این است که این افراد چه زمانی اساس انتخابات را باطل می‏دانستند؟ اگر قبل از انتخابات بوده چرا در این انتخاباتی که اساسش باطل است مشارکت کرده‏اند؟ چرا این مطلب را در آن زمان اعلام نکردند؟ آیا این نوعی فریب‌کاری نیست؟ و اگر پس از روشن شدن نتیجه انتخابات به این نتیجه رسیدند، بنده هم با شما موافق هستم که اینان چون دیدند نتیجه به نفعشان نبوده و راه قانونی هم به سودشان نیست از اساس یکی از مهمترین ارکان نظام را زیر سؤال بردند.

دوم. شما گفته‌اید هیچ امیدی به قضاوت عادلانه در جمهوری اسلامی نیست. می‏دانید که نظام جمهوری اسلامی متشکل از رهبری و سه قوه است، به راستی اگر امیدی به قوه مقننه و شورای نگهبان و نیز قوه قضائیه نیست، می‌شود بفرمایید شما به چه چیز نظام اعتقاد دارید؟

سوم. شما در نوشته خویش در واقع کل نظام را مردود دانسته‌اید چرا که اولا قوه مجریه را که در رأس آن آقای احمدی‌نژاد بود را قبول نداشتید و ثانیا قوه قضاییه را می‌گویید قبول ندارید و برآنید که حکم اعدام باید توسط دادگاه صالح صادر شده باشد نه حکم اعدامی که توسط امثال آقای جنتی صادر شود که البته روشن است منظور آیت‌الله آملی است. ثالثا چنانکه می‏دانید قوه مقننه در صورتی شرعیت دارد که تصویب شورای نگهبان را داشته باشد و شما وقتی که شورای نگهبان را قبول نداشته ‌باشید در واقع قوه مقننه را قبول ندارید. رابعا مگر رهبری موضع خود را به عنوان کلام آخر اعلام نفرمودند؟! پس چرا شما آن را تمکین نمی‏کنید؟

3. شما گفته‌اید: چرا نظام، معترضانی را که اکثر قریب به اتفاق آن‌ها اصل نظام و رهبری را قبول داشتند به عنوان معاند و مخالف انقلاب و جمهوری اسلامی معرفی می‏کند و دشمن هم از این وضعیت کمال استفاده را ببرد.

در پاسخ شما باید گفت: اصل نظامی که شما از آن حرف می‌زنید و می‌گویید موسوی آن را قبول دارند کجاست؟ مگر نظام ما غیر از این سه قوایند؟ شما حتی در این سخنان نظام را رد کردید و آن را نپذیرفتید. آقای مطهری! نظام ما یک امر موهوم و دست‌نیافتنی و خیالاتی نیست، نظام ما همین سه قوا با رهبری است. شما گفته‌اید رهبری را قبول دارند اگر شما و آن دو نفر رهبری را قبول دارید، باید به عرض برسانم هر فردی حتی ضدانقلاب خارجی موضع رهبری را راجع به این دو نفر می‏داند و جهت‌گیری حضرتعالی را نیز می‌فهمند.

4. شما بیان داشته‌اید: باید به آقای جنتی گفت به وجدانتان رجوع کنید و از او بپرسید آیا مقصر و عامل اصلی این اتفاقات اعتراض آن‌ها بود یا نوع برخورد ما؟

در پاسخ شما باید گفت: صورت مسئله به قدری روشن است که هیچ آدم منصفی نمی‏تواند به درک حق نرسد. زیرا در جریان تبلیغات انتخاباتی همه می‏دانند که همسر آقای موسوی در کنار خود ایشان به تبلیغ مشغول بود و از طرف دیگر یکی از کارهای معمول همه طرف‌های انتخابات نقد عملکرد دیگری است و نقد عملکرد همسر ایشان به نوعی نقد خود ایشان قلمداد می‌شود، در یکی از گفت‌وگوها آقای احمدی‌نژاد در واقع می‏خواست عدالت‌طلبی آقای موسوی را به چالش بکشد که در این زمینه سندی ارائه داد که از نظر قانونی این عملکرد چندان ایرادی نداشت (گرچه آقای احمدی‌نژاد حق نداشت به افراد دیگری که توان دفاع در سیما را از خود ندارند هجومی ببرد) در مقابل آقای موسوی هم به کرات وی را دروغگو که بدترین گناه است لقب دادند. حال اینگونه برخورد درست باشد یا غلط، پرسش این است که آقای موسوی با این وضع آیا باز صحت روند انتخابات را پس آز آن حادثه قبول داشتند یا نداشتند؟ اگر قبول نداشتند چرا اعلام نکردند و به فعالیت انتخاباتی خود ادامه دادند؟ اگر قبول داشتند و آن را مضر به روند ندانستند چرا امثال شماها پس از انتخابات به همین دلیل تمسک می‌کنید و روند انتخابات را (البته پس از روشن شدن نتیجه) باطل می‏دانید؟ آیا این یک نوع مغلطه و فریب‌کاری نیست؟

5. شما گفته اید: اساساً چرا از محاکمه علنی آن‌ها هراس دارید؟ آن‌ها را محاکمه علنی کنید و اجازه دفاع به آن‌ها بدهید و در آخر هم فرضا حکم اعدام برای آن‌ها صادر کنید، اما حکم اعدامی که توسط دادگاه صالح صادر شده باشد نه حکم اعدامی که توسط امثال آقای جنتی که خود به جای داور بی‌طرف بودن یک طرف دعوا بوده است صادر شود.

در پاسخ باید گفت: شما باز در این کلامتان مشغول فریبکاری هستید شما خوب می‌دانید اعدام این افراد با توجه به سوابق و ملاحظات دیگر به صلاح نظام نیست و به همین دلیل محاکمه آنان و در نتیجه صدور حکم اعدام زمینه‌ای ندارد. یکی از ادله آن عدم پذیرش خواص بی‌بصیرت است، از هم ‌اکنون روشن است که خود شما به این حکم تن نمی‏دهید زیرا گفته‌اید باید دادگاهی صالح باشد نه مانند افرادی چون جنتی.

از این گذشته نظام به‌جای اعدام و یا زندان طولانی مدت، برای این افراد حبس خانگی را جایگزین کرده است که جای تشکر را دارد نه اعتراض. پس چون نتیجه محاکمه این افراد کاملا روشن است شما نمی‏توانید با زیر سؤال بردن این روند و در نتیجه صدور حکمی سنگین‌تر برای آنان، دوباره برای کشور مشکل دیگری بتراشید.

در خاتمه عرض می‌کنم در کشور هر کس بخواهد وحدت را برهم زند و هر روز کاری کند که به شکلی بخواهد فتنه 88 را ادامه دهد، بی‌شک یا مزدور است و یا جاهل. ای کاش برخورد شکست‌خوردگان انتخابات 88 همانند برخورد اصولگرایان در سال 92 باشد که برای حفظ وحدت نه تنها نتیجه را پذیرفتند بلکه یکی یکی با حضور در دفتر آقای روحانی به ایشان تبریک گفتند. اما این وحدت حاصل شده را افرادی مثل مطهری با اعتراض‌های مکرر و نابجا به نظام و قوای آن می‌خواهند از بین ببرند و جالب این است که عده‌ای از خواص بی‌بصیرت جوابیه آقای جنتی به این افراد را مصداق تفرقه می‌دانند اما اعتراض‌های خیابانی طرفداران موسوی و بیانیه‌های تفرقه‌افکنانه وی را مخل به وحدت نمی‏دانند.

منبع: فارس نیوز

 



برچسب‌ها: سران فتنه

 
آرشیو مطالب
دیگر موارد


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 30811
Free counter and web stats