سفارش تبلیغ
صبا ویژن
fetne4.jpg
دیدار با فعالان فتنه
شنبه 92/9/23 ساعت 12:58 عصر | نوشته ‌شده به دست reza | ( نظرات )
آصفری در گفت‌وگو با فارس:
دستگاهای اطلاعاتی و مجلس پاسخگوی دیدار هیئت اروپایی با فعالان فتنه باشند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن انتقاد شدید از دیدار هیئت پارلمانی اروپا با 2 تن از فعالان فتنه گفت: وزارت اطلاعات و مجلس پاسخگوی این دیدار باشند.

خبرگزاری فارس: دستگاهای اطلاعاتی و مجلس پاسخگوی دیدار هیئت اروپایی با فعالان فتنه باشند


محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در واکنش به دیدار هیئت پارلمانی اروپا با جعفر پناهی و نسرین ستوده 2 تن از فعالین و زندانیان فتنه گفت: بسیار متأسفم که یک هیئت پارلمانی از اروپا که قرار است برای بحث‌های مرتبط با پارلمان و گسترش روابط به تهران سفر کند، با این دو فرد ملاقات کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با گلایه شدید نسبت به این دیدار تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی و حتی مجلس هم باید پاسخگوی این موضوع باشند.

آصفری با بیان اینکه اروپایی‌ها هیچگاه دلشان برای ملت ایران نمی‌سوزد، اظهار داشت: اگر پارلمان اروپا دلسوز مردم است بهتر است در ابتدا به فکر مردم فرانسه، انگلیس و سایر کشورهای اروپایی باشد که از بی‌قانونی در کشورهای خود رنج می‌برند.

وی با طرح این پرسش که چه افرادی هماهنگی‌های لازم برای این دیدار را انجام داده‌اند، گفت: باید وزارت اطلاعات و دادگستری نسبت به این مسئله پاسخگو باشند که البته مجلس شورای اسلامی به صورت جدی این مسئله را بررسی می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: برای ما سؤال است که در هفته تعطیل مجلس از این هیئت پارلمانی برای حضور در تهران دعوت به عمل آمده است.

منبع: فارس نیوز




برچسب‌ها: حامیان فتنه گران

 
آرشیو مطالب
دیگر موارد


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 30796
Free counter and web stats