سفارش تبلیغ
صبا ویژن
fetne4.jpg
خیانت و ظلم فتنه 88
چهارشنبه 92/9/27 ساعت 10:56 عصر | نوشته ‌شده به دست reza | ( نظرات )
آیت‌الله علم‌الهدی‌:
عده‌ای به نام وحدت و رأفت سعی در پوشاندن خیانت و ظلم فتنه‌ 88 را دارند‌

امام جمعه مشهد گفت: در فتنه 88 فتنه‌گران، وسیله نفوذ و حضور غربی‌ها در داخل کشور شدند و امروز عده‌ای تلاش دارند آن فتنه را بپوشانند و به نام حفظ وحدت و رأفت این خیانت و ظلم بزرگ را به فراموشی ببرند.

خبرگزاری فارس: عده‌ای به نام وحدت و رأفت سعی در پوشاندن خیانت و ظلم فتنه‌ 88 را دارند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی عصر امروز در دیدار با اعضای ستاد مردمی گرامیداشت 9 دی خراسان رضوی با بیان این که جریان‌های سیاسی شاید با انگیزه شخصی اقدام به فعالیت می‌کنند اما جمع شما با انگیزه خدایی کار می‌کنند، اظهار داشت: این امتیاز برای همه شما ثابت خواهد بود که در حزب و در زمره یاران خدا قرار خواهید گرفت که در این صورت حتی شکست در این مسیر نیز برای مردان خدا قرار گرفتن در زمره طرفداران دین خدا قلمداد خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: مشکل ما با جریان فتنه‌گر به قبل انقلاب و شروع تقابل بین ملی‌گراها و عناصر سکولار، بین متدینین در زمان ملی شدن و اختلاف بین دکتر مصدق و آیت‌الله کاشانی برمی‌گردد.

به گفته وی، جریان ملی‌گرا از همان ابتدای قیام حضرت امام در مقابل امام ایستادند و موضع داشتند؛ در جاهایی هم به نفع شاه و رژیم وقت در قضیه اصلاحات سخنرانی داشتند، در قضیه 15 خرداد این جریان سکولار از حضرت امام شکست سختی خوردند ولی متاسفانه از خلاء حضور حضرت امام و تبعید ایشان سوء‌استفاده کردند و برخی هم به اینها به بهانه نفوذ در دانشگاه‌ها میدان دادند.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه خطر بزرگ این جریان این بود که می‌خواستند مسیر انقلاب و پیروزی ملت را از دست امام و روحانیت خارج کنند، افزود: نخستین کار و درایت امام پس از بازگشت از پاریس طرد این جریان بود، زیرا این جریان از اسلام یک چیزهایی را قبول داشتند و به بسیاری از چیزها اعتقادی نداشتند و در عین اینکه متدین بودند ولی تفکرات سوسیالیستی و کمونیستی را با مبانی حضرت امام ممزوج می‌کردند و به دنبال تفکرات التقاطی خودشان بودند.

امام جمعه مشهد با اشاره به رفتارهای التقاطی و نفوذ این جریان در سال‌های بعد انقلاب عنوان کرد: یکی از درس‌ها و برکات فتنه سال 88 نشان دادن چهره واقعی این جریان و خالص‌سازی خط انقلاب بوده است.

وی با بیان این که عمده نظر مقام معظم رهبری در فتنه 88 به عنوان ظلم بزرگ این است که فتنه‌گران، وسیله نفوذ و حضور غربی‌ها در داخل کشور شدند، یادآور شد: در این بین جریان‌هایی بودند که وسط مانده بودند و در مقابل هجمه به ستون خیمه انقلاب سکوت کردند و امروز همین‌ها سعی دارند فتنه 88 را بپوشانند و به نام حفظ وحدت و رأفت این خیانت و ظلم بزرگ را به فراموشی ببرند تا خیانت و سکوت خودشان را توجیه کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی با تاکید بر این که از جریان 9 دی باید برای تخلیص نیروهای انقلاب استفاده شود، خاطرنشان کرد: دیگر معلوم نیست برای آینده برای تخلیص نیروهای انقلاب بتوانیم فرصت دیگری را پیدا کنیم.

وی گفت: جریان 9 دی اقامه عزای سیدالشهدا و اقامه دین خداست و باید این جریان زنده بماند و در این مسیر باید ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

منبع: فارس نیوز



برچسب‌ها: حامیان فتنه گران

 
آرشیو مطالب
دیگر موارد


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 30802
Free counter and web stats