سفارش تبلیغ
صبا ویژن
fetne4.jpg
مرتکب قتل شدند
سه شنبه 93/2/9 ساعت 2:40 عصر | نوشته ‌شده به دست reza | ( نظرات )
انبارلویی ضمن تشکر از حسن تدبیر قوه قضائیه:

عوامل فتنه در جرم خصوصی مرتکب قتل شدند/نظام جمهوری اسلامی از جرم خصوصی عوامل فتنه نمی‌گذرد

مسئول سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: در جرم خصوصی عوامل فتنه مرتکب قتل شدند و اگر نظام جمهوری اسلامی از جرم عمومی آن‌ها گذشت کند از جرم خصوصی آنان نمی‌گذرد.

"محمدکاظم انبارلویی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ضمن تشکر از حسن تدبیر مسئولان قضایی کشور در محاکمه 4 نفر از محکومین فتنه 88، اظهار داشت: محاکمه غیابی عوامل فتنه و قطعی کردن جرایم و مجازات آنان دیگر اجازه نمی‌دهد که زمانی هوس ورود به ایران را داشته باشند و یا اگر داشته باشند، پاسخگوی جرایم خود باشند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی جرایم فتنه 88 را در دو دسته جرم خصوصی و عمومی ارزیابی کرد و گفت: در جرم خصوصی عوامل فتنه مرتکب قتل شدند و اگر نظام جمهوری اسلامی از جرم عمومی آن‌ها گذشت کند از جرم خصوصی آنان نمی‌گذرد.
 
وی ادامه داد: در جرایم عمومی آن‌ها پیوندشان با سرویس‌های امنیتی و جاسوسی اروپا و آمریکا یک شورش علیه جمهوریت نظام بود که با تدبیر "رهبری معظم انقلاب" و صبوری ملت سرکوب شد.
 
مسئول سیاسی حزب موتلفه اسلامی با بیان این که هدف عوامل فتنه سقوط اقتدار ملی بود، افزود: برخی از این عوامل فتنه در اروپا و آمریکا رفته و به مقامات آنان می‌گفتند ایران را تحریم و تهدید کنید حتی رسما به استخدام رسانه‌های اهریمنی دشمن درآمده و هم اکنون نیز تعدادی از آنان در بی بی سی، رادیو آمریکا و رسانه‌های معاند با انقلاب استخدام شده‌اند.   
 
انبارلویی اضافه کرد: برخی از این عوامل فتنه پناهنده و برخی به دنبال فرصت برای بازگشت به ایران هستند اما به دلیل حضور نداشتن در ایران مورد محاکمه قرار نگرفته بودند لذا این اقدام درست قوه قضاییه و محاکمه غیابی آن‌ها اتفاق خوبی بود.
 
وی با اشاره به اصلاح طلبانی که حرف از عفو و گذشت این عوامل می‌زنند، بیان داشت: صحبت آنان از عفو و بخشش خود گواه مجرمیت آنان است بنابراین بایستی رسما به اشتباهات خود معترف باشند چراکه در این آشوب حدود 20 نفر به شهادت رسیدند.
  
این فعال سیاسی با بیان اینکه محکومین فتنه نباید بدون اعتراف به جرایم، حرف از عفو و بخشش بزنند، خطاب به ادعای طلبکارانه برخی از آنان که می‌گویند "ما باید نظام و مردم را ببخشیم" یادآور شد: شما در جایگاهی نیستید که این حرف را بزنید چرا که مجرم بوده و باید مکافات جرمی را که مرتکب شده‌اید بکشید.

باشگاه خبرنگاران




 
آرشیو مطالب
دیگر موارد


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 30758
Free counter and web stats