سفارش تبلیغ
صبا ویژن
fetne4.jpg
به انقلاب خیانت کرد
چهارشنبه 92/9/20 ساعت 11:16 عصر | نوشته ‌شده به دست reza | ( نظرات )

توکلی در جمع دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه:
موسوی به انقلاب خیانت کرد/ظریف در مسائل نظامی اظهار نظر نکند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عقلایی‌ترین و بهترین برخورد با سران فتنه انجام شده است، گفت: موسوی به خود، عقایدش و انقلاب خیانت کرد.

خبرگزاری فارس: موسوی به انقلاب خیانت کرد/ظریف در مسائل نظامی اظهار نظر نکند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، احمد توکلی عصر امروز در نشست دانشجویی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار داشت: 16 آذر نظامیان شاه دانشگاه را محاصره کردند و سرانجام سه تن از دانشجویان به شهادت رسیدند.

به گفته توکلی، سه روز بعد نیکسون از همین دانشگاهی که به‌خاطر اعتراض به حضورش سه دانشجو به شهادت رسیدند، دکتری افتخاری گرفت.

وی با بیان اینکه 16 آذر در اعتراض به استثمار انگلیس شکل گرفت، خاطرنشان کرد: استعمار امروز غرب شکل پیچیده‌تری به‌خود گرفته است و جهانی‌سازی آمریکا در مقابل مدیریت محتوم جهانی شدن شیعه قرار داده شده که اهداف نامشروع خاصی را دنبال می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت آمریکا همیشه بدهی دارد، افزود: آمریکا بیش از درآمدش خرج و بیش از تولیدش مصرف می‌کند.

توکلی تاکید کرد: آمریکا بدهی‌ها و هزینه‌های مصرفی خود را با پس‌انداز ملت‌های دیگر جبران می‌کند و مسلط بودن دلار به‌عنوان پول جهانی موجب استفاده آمریکایی‌ها شده است.

وی افزایش سرعت چاپ پول بیشتر از افزایش تولید را موجب تورم عنوان کرد و گفت: با وجود قدرت نظامی آمریکا، قدرت ظرفیت تولید آمریکا کاهش یافته است.

توکلی با اشاره به اینکه استعمار تاریخی غرب ادامه دارد، بیان داشت: استعمار غرب نظام‌یافته، ساختاری و آراسته است که هر ملتی با آن مخالفت کند، با شدیدترین برخورد مواجه می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: استعمار تمام اعمال خشونت‌آمیز خود را به‌نام حقوق بشر انجام می‌دهد و جنبش دانشجویی باید با بصیرت موقعیت‌ها را بشناسد و به‌موقع عمل کند.

وی با اشاره به اینکه جنبش دانشجویی نباید کار حزبی انجام بدهد، خاطرنشان کرد: جنبش دانشجویی با قطع طمع و با رویکرد علمی و عقلی می‌تواند در مبارزه با فساد کمک و منافع ملی را دنبال کند.

توکلی اعلام کرد: بیگانگان از ساده‌لوحی برخی از سیاست‌مداران و افراد استفاده می‌کنند و موجب ضربه زدن به وحدت ملی می‌شوند که این برای کشور خطرناک است.

وی در پاسخ به سئوال یکی از حاضران درباره سران فتنه، گفت: عقلایی‌ترین و بهترین برخورد با موسوی و کروبی انجام شده، چراکه جرم‌های زیادی مرتکب شدند.

وی با تاکید بر اینکه محاکمه موسوی و کروبی زحمت این افراد را بیشتر می‌کرد، عنوان کرد: موسوی به خود، عقایدش و انقلاب خیانت کرد و مدارا بهتر از محاکمه است.

توکلی معتقد است اهانت‌های مقامات غربی به ملت ایران باید با موضع‌گیری قاطع مقامات وزارت خارجه کشورمان پاسخ داده شود و وزیر امور خارجه که در مسائل نظامی تخصصی ندارد، نباید اظهار نظر غیرکارشناسی داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران سرافراز و آزاده هستند و باید مسئولان و مردم با کمک به یکدیگر مشکلات موجود را برطرف کنند.

منبع: فارس نیوز

 

 



برچسب‌ها: سران فتنه

فتنه و فتنه گران در قرآن - 2
چهارشنبه 92/9/20 ساعت 1:45 عصر | نوشته ‌شده به دست reza | ( نظرات )

بسم الله الرحمن الرحیم


3- ضلالت و گمراهی :   یا أَیهَا الرَّسُولُ لَا یحْزُنْکَ الَّذِینَ یسَارِعُونَ فِی الْکُفْرِ مِنَ الَّذِینَ قَالُوا آمَنَّا بِأَفْوَاهِهِمْ وَلَمْ تُؤْمِنْ قُلُوبُهُمْ وَمِنَ الَّذِینَ هَادُوا سَمَّاعُونَ لِلْکَذِبِ سَمَّاعُونَ لِقَوْمٍ آخَرِینَ لَمْ یأْتُوکَ یحَرِّفُونَ الْکَلِمَ مِنْ بَعْدِ مَوَاضِعِهِ یقُولُونَ إِنْ أُوتِیتُمْ هَذَا فَخُذُوهُ وَإِنْ لَمْ تُؤْتَوْهُ فَاحْذَرُوا وَمَنْ یرِدِ اللَّهُ فِتْنَتَهُ فَلَنْ تَمْلِکَ لَهُ مِنَ اللَّهِ شَیئًا أُولَئِکَ الَّذِینَ لَمْ یرِدِ اللَّهُ أَنْ یطَهِّرَ قُلُوبَهُمْ لَهُمْ فِی الدُّنْیا خِزْی وَلَهُمْ فِی الْآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِیمٌ  (المائدة/41)

« هان ای رسول ! بعضی از افرادی که قبلا گفته بودند ما ایمان آوردیم و سپس به سوی کفر شتافتند تو را اندوهگین نسازد، که این اظهارشان زبانی است و دل هایشان ایمان نیاورده، و نیز بعضی از آنان که خود را یهودی می خوانند و همواره سخن دروغ را می پذیرند، و افرادی دیگر را که نزد تو نیامده اند اطاعت می کنند، همان توطئه گرانی را که خود را پنهان کرده و برای عوام هر سخنی را بعد از علم به حقیقتش تحریف می نماید، از وجهه ای که دارد بر می گردانند، و تازه به افراد نامبرده می گویند:  اگر محمد صل الله علیه و اله در پاسخ فلان پرسش هایتان طبق همین آرایی که ما داریم یعنی همان مطالب تحریف شده - پاسخ داد قبول کنید وگرنه زنهار زنهار، که نزدیکش مشوید، خدا می خواهد آنان را به فتنه خود گرفتار کند، و تو ای رسول برای چنین کسانی در قبال خدا کاری نتوانی کرد، اینان همان کسانند که خدا نخواسته است دل هایشان را پاک کند، در دنیا خفت و در آخرت عذابی عظیم دارند».

 

فتنه و راه نجات از آن از دیدگاه امیرالمومنین علی علیه السلام ص 15-14



برچسب‌ها: فتنه در قرآن

حامیان فتنه گران
چهارشنبه 92/9/20 ساعت 2:23 صبح | نوشته ‌شده به دست reza | ( نظرات )

بسم الله الرحمن الرحیم

مروری بر حامیان فتنه گران:



اکبر گنجی

وی همیشه در نظراتش تند روی کرده است چه زمانی که با چوب دختران بی حجاب را می زد چه زمانی که در مانیفست خود اعلام جدایی کامل دین از سیاست را نمود. گنجی که در برگزاری کنفرانس ننگین برلین نقش داشت بعدها منکر وجود امام زمان شد و در سال88 از آشوبگران حمایت گسترده ای کرد.


گوگوش
خواننده معلوم الحال و فاسد لس آنجلسی که علاوه بر حضور در بین سبزها با ترانه خواندن نیز از ضد انقلاب و اغتشاشات 88 پشتیبانی کرده است.




لاله
خواننده ای مبتذل که تلاش داشت با حرکات زننده خود به سبزها امید دهد.

 
    

فرشید منافی
گوینده رادیو که در حمایت از اغتشاش گران از ایران رفت و در رادیو فردا (زیر نظر کنگره آمریکا) بخش سخیفی به نام "پس فردا" را راه اندازی کرد و با لودگی خود آرمان های نظام اسلامی را به سخره گرفت.

 
    

ساسی مانکن
خواننده بی بندو بار و رپ که در حمایت از کروبی و حتاکان روز عاشورا شعر خوانده است.

 
    


بنیامین نتنیاهو
نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی که با صراحت اغتشاشگران را "سربازان خود در ایران" خواند.

 
    

شیخ حسینعلی منتظری
با اینکه ایشان از روحانیون و فقها بوده است اما خطاب های امام خمینی به ایشان نشان می دهد که از نظر بینش سیاسی و شناخت درست خط اسلام بسیار ضعیف بوده. عباراتی چون "شما ساده لوح هستید" "بعد از من انقلاب را به لیبرال ها و منافقین می دهید" "نامه های شما دیکته ی منافقین است و..."

 
    

مدونا
خواننده راک که از همسر خود به علت داشتن دین اسلام جدا شده و به عیاشی، ابتذال و خوانندگی رو آورد. وی همچنین جزو بازیگران فاسد سینمای آمریکا به شمار می رود.

 


شاهین نجفی (مرتد)
خواننده هتاک و سخیف پاپ که با شروع اغتشاشات خیابانی به حمایت از آنها پرداخت و برایشان شعر خواند. چند ماه نیز پیش در حرکتی احمقانه در ترانه ی خود تلاش کرد تا به امام زمان (عج) و امام هادی علیه السلام توهین کند که با واکنش مردم و مراجع روبرو شد و علما حکم ارتداد او را صادر کردند.

 

رضا ربع پلوی
نوه ی "رضا خان قلدر" و فرزند محمد رضا شاه (آخرین پادشاه فاسد ایران) که سال هاست در رویای بازگشت به ایران و ایجاد سلطنت برای خود زندگی می کند.

    
فاطمه معتمد آریا
بازیگری مبتذل که قبلا عکس های او با محمد علی ابطهی و محمد خاتمی، حاشیه ساز شده بود. او در زمان اغتشاشات از ایران رفت و کشف حجاب کرد و با پوشیدن لباس سبز و حرف های سبک از فتنه گران حمایت کرده است.


داریوش
خواننده معلوم الحال لس آنجلسی که سال هاست بر ضد انقلاب و آرمان های امام خمینی (ره) ترانه می خواند.

 
    


شهره آغداشلو
بازیگر و گوینده ی ضد انقلاب که تا به حال در چنیدین فیلم ضذ ایرانی و ضد اسلام بازی کرده است و با توهین به اسلام و روحانیت تلاش در جلب رضایت اربابان خود دارد.

 
    

باراک اوباما
رئیس جمهور آمریکا که در دوران خود با تصویب بودجه، کارشکنی سیاسی و اقتصادی، تهاجم فرهنگی و غیره تلاش کرد تا به تشیع و انقلاب اسلامی ضربه بزند و از منافع یهودیان صهیونیست حفاظت کند

    


شکیرا
رقاص و خواننده ی معلوم الحال




سید محد خاتمی
رئیس جمهوری سال های 84 تا 76 جمهوری اسلامی ایران که در انتخابات دهم ریاست جمهوری از میرحسین موسوی حمایت نمود و ودر وقایع پس از انتخابات نیز به حمایت های خود ادامه داد.


عبدالمالک ریگی
شرور و قاچاقچی شرق کشور که در عملیات های تروریستی مختلف موجب شهادت بسیاری از هموطنان عزیزمان شد.وی در سال 1389 با حکم صادره از سوی دادگاه انقلاب اسلامی با حضور تعدادی از خانوادهای شهدا و جانباختگان جنایات تروریستی در محل زندان اوین به دار مجازات آویخته شد. 



و همچنین شخصیت هایی چون یوسف صانعی، بیات زنجانی، محمد نوری زاد، مریم رجوی، عبدالکریم سروش، هیلاری کلینتون و ... در بین حامیان موسوی دیده می شوند.

منبع: پایگاه تحلیلی خبری 598

کد خبر: 61385



برچسب‌ها: حامیان فتنه گران

فتنه و فتنه گران در قرآن 1
چهارشنبه 92/9/20 ساعت 1:55 صبح | نوشته ‌شده به دست reza | ( نظرات )

بسم الله الرحمن الرحیم


1- آزمایش:  أَحَسِبَ النَّاسُ أَنْ یتْرَکُوا أَنْ یقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا یفْتَنُونَ  (العنکبوت/2)

« آیا مردم گمان کرده اند به صرف اینکه بگویند ایمان آورده ایم رها می شوند و آزمایش نمی شوند؟!»

در مسأله آزمایش هم فشار و هم تبیین خالص از ناخالص است.

خوش بود گر محک تجربه آید به میــــان

تا سیه روی شود آنکه در او غش باشد

2- شرک و بت پرستی: وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَکُونَ فِتْنَةٌ وَیکُونَ الدِّینُ کُلُّهُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَإِنَّ اللَّهَ بِمَا یعْمَلُونَ بَصِیرٌ (الأنفال/39)

«و با آنان کارزار نید تا دیگر فتنه ای نباشد، و دین همه اش برای خدا شود، حال اگر دست برداشتند خداوند به آنچه می کنند بینا است»

مراد از فتنه در اینجا شرک است. روشن است که سختی ها و عقب ماندگی موجود در شرک از هر سختی بدتر است.

فتنه و راه نجات از آن از دیدگاه امیرالمومنین علی علیه السلام ص 14-13



برچسب‌ها: فتنه در قرآن

استنباط لغوی از فتنه
چهارشنبه 92/9/20 ساعت 1:45 صبح | نوشته ‌شده به دست reza | ( نظرات )

بسم الله الرحمن الرحیم

استنباط لغوی از واژه فتنه

1- نوعی فشار در مورد این واژه وجود دارد.

2- هدف تبیین خالص از ناخالص است.

فتنه و راه نجات از آن از دیدگاه امیرالمومنین علی علیه السلام ص 12



برچسب‌ها: معنای فتنه

فتنه در لغت
چهارشنبه 92/9/20 ساعت 1:31 صبح | نوشته ‌شده به دست reza | ( نظرات )

بسم الله الرحمن الرحیم

معنای لغوی که نوع لغویین گفته اند:

در اصل در مورد قرار دادن طلا در آتش برای جداسازی خالصی از ناخالصی ها می باشد. 

مقاییس اللغة - که از متون لغت حساب می شود و به همراه کتاب العین خلیل بن احمد نحوی از قدیمی ترین متون لغت است - : « یقال فتنت افتن فتنا و فتنت الذهب بالنار اذا امتحنتحه؛ (مقاییس اللغة )  وقتی طلا را بگذاری در آتش تا امتحان کنی که چقدر خالصی و ناخالصی دارد.»

مصباح المنیز فیومی - که تخصص ویژه ای در اشتقاقات دارد- : « اصل الفتنة من قولک فتنت الذهب و الفضة اذا احرقته بالنار لیبن الجید من الردی؛ اصل فتنه این است که طلا یا نقره را در آتش قرار دهند تا خوب از غیر خوب مشخص شود».

فتنه و راه نجات از آن از دیدگاه امیرالمومنین علی علیه السلام ص 12-11



برچسب‌ها: معنای فتنه

 
آرشیو مطالب
دیگر موارد


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 30873
Free counter and web stats